Klachten

U kunt ons helpen onze dienstverlening te verbeteren.
 
Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Uw klacht nemen wij serieus, en is voor ons een advies.
 
Als u ontevreden bent over de behandeling door een van onze medewerkers kunt u allereerst uw onvrede bespreken met de betrokken medewerker. De medewerker kan u dan direct zijn of haar handelen uitleggen. Mocht u dit niet prettig vinden of er niet uitkomen met de betrokken medewerker dan kunt u uw melding telefonisch, per e-mail of schriftelijk bij ons kwijt via onderstaande gegevens.  
 
SCAL Medische Diagnostiek
T.a.v. Klachtenfunctionaris
Antwoordnummer 10374
2300 WB Leiden
 
Telefonisch: 071 - 516 00 20
Per e-mail: klachten@scal.nl 
 
Zodra uw melding is ontvangen wordt deze bevestigd door de klachtenfunctionaris. Uw klacht wordt geregistreerd en wij doen intern onderzoek. Ook kan de leidinggevende of klachtenfunctionaris contact met u opnemen voor overleg of een toelichting. De leidinggevende of klachtenfunctionaris registreert de bevindingen bij uw melding. Van de afhandeling van de klacht krijgt u schriftelijk of telefonisch bericht.
 
Alle meldingen worden doorgestuurd naar de directie. De directie geeft aan welke maatregelen er getroffen moeten worden naar aanleiding van uw meldingen. De kwaliteits- en klachtenfunctionaris controleert of de corrigerende maatregelen die uitgevoerd worden ook het gewenste resultaat hebben.
 

Geschillencommissie Zorg
SCAL is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg. Wanneer u niet tevreden bent over onze klachtafhandeling kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Zorg. In de bijlage onderaan deze pagina kunt u teruglezen wat zij voor u kunnen betekenen. U kunt contact met de commissie opnemen via de onderstaande gegevens: 

Stichting Zorggeschil
Postbus 24018
3502 MA  Utrecht

06-12583075 (ambtelijk secretaris)

9.00 tot 17.00 uur (ma t/m vr)

info@zorggeschil.nl

www.zorggeschil.nl